Totaal aantal pageviews

donderdag 9 juli 2015

Doopsuikertjes

Lieve naaiclubcollegaatjes,

Elke dag een beetje beter met mij.
Deze ochtend dacht ik zelfs aan doopsuikertjes.
Dat duurt nog wel een paar weken voor ik aan een naaimachine kan.
Maar knippen ga ik over een paar dagen misschien wel al kunnen!

En het worden geen schildpadden, maar konijntjes.
Kleine schattige zakjes in een konijntjesstof, met witte knooplintjes om het dicht te binden.

Ik vond de stof van de krabwantjes die Jan draagt op internet. Ik ga daar een flink stuk van kopen.

Er is een team vrijwilligers die met leuke stofjes wantjes, kleertjes, lakentjes maakt op maat van de couveusekindjes. Dat heeft mij erg geraakt de laatste dagen. Dat al die kleine kindjes tussen zo'n mooie stofjes mogen liggen.



Tot ziens,
xx

elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten