Totaal aantal pageviews

donderdag 2 juli 2015

Dokter

En toen werd ik toch wel heel snel zwanger. Zo op mijnen leeftijd.
Dus belde ik mijn gynaecoloog. Die had ik, uitstrijkjesgewijs, al een jaar of twee niet meer gezien.

Geen gehoor op het vertrouwde nummer. Geen krassende stem van de dame die er al eeuwen de afspraken optekent. Het hoort wellicht bij die leeftijd van mij, gynaecologen op pensioen.

Ik moet toegeven dat ik daar heel emotioneel op reageerde. Daar zat ik dan. Zwanger. Op mijnen leeftijd. En geen gynaecoloog.

Via het ziekenhuis kreeg ik het nummer van de dokter waar het integrale clientèle naar overgesluisd was. Dat zou ik wel proberen. Je moet toch iets.

Een vlotte foonbabbel met de dokter zelf. Sms-je ter bevestiging.
Een nieuwbouwvilla zo uit de juiste boekjes. 

De looks waar de makers van Grey's Anatomy al jaren naar op zoek zijn.

Zeven maanden ver ben ik nu, en ik begin er een beetje aan te wennen. 

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten