Totaal aantal pageviews

donderdag 11 december 2014

Nieuw samengesteld gezin


Ik sla de Bodytalk-bijlage van de Knack open en ik lees: 

"Een nieuw samengesteld gezin, kortweg NSG, bestaat uit twee partners die samenleven onder één dak, van wie ten minste één kinderen heeft uit een vorige relatie."

Mijn lief woont niet onder hetzelfde dak. Hij helpt zelfs niet bij het huiswerk en laat ook andere kinderdinges aan mij over. 
En dat lukt probleemloos.

Dat lukt omdat hij mij helpt. Hij doet dingen waar ik niet toe kom. Tuin onderhouden, opruimacties, afwas, boodschappen, doe het zelf, auto. Dingen die ik niet eens opmerk.

Dat lukt omdat hij mij verwent. Met praktische geschenken, tango, etentjes, attenties en pakken aandacht.

Dat lukt omdat wij ons leven delen en niet gewoon een huis.

Hou uw dak en uw gezinnen maar.
Wij zijn een team. Eén dat draait.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten