Totaal aantal pageviews

dinsdag 23 december 2014

Kerstavond


Morgen de eerste kerstavond zonder kinderen sinds ik moeder ben.
Dat heeft een aantal gevolgen.

Zo ga ik echt niet beginnen met een kerstboom, want ik ga pathetisch worden als ik die alleen moet staan versieren. Dus volg ik de trend en ga ik eco, met takken van de boom van de buren.

Een tweede gevolg is dat ik door deze omstandigheden in aanmerking kom om mee te vieren met het zieligemensenkransje en dat mij dus de meest lacherige kerstavond in tijden staat te wachten. 
 

2 opmerkingen:

  1. Alle moederZIELalleenIGEn: wees welgekomen in de ingesneeuwde berghut zonder sneeuw ende berg (tzit niet mee) Breng uw beste
    jammer ende weeklaag en uw slee uit hout voor enige warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vul mijn mandje met stoemp en hout en kom gezwind naar uw berghut toe!

      Verwijderen