Totaal aantal pageviews

woensdag 3 februari 2016

Spatwand


Ik heb me suf gepiekerd over de spatwand van de keuken. Maanden stond hij blank, met vette spetters op de maagdelijk wit gestucte keukenmuur. 

Voorbeelden genoeg. Magnifiek mooie tegeltjes of een op maat gemaakte RSV-plaat op kop. In glas, beton, natuursteen. In hout, je weet wel, zo helemaal hip en mooi (en wellicht totaal onpraktisch). Een glimmende glazen strook of een idiote fotospatwand van het kan niet meer.

De meeste opties haalden het niet op de criteria budget en zelfstandig uit te voeren.

De zoveelste knoop werd doorgehakt en de verfpot er weer bijgehaald.
Geen vieze voegen tussen de tegels, geen RSV dat ik met een spons bekras, geen hout dat ik toch niet netjes houd.
Maar een satijnglans lakje in dezelfde kleur als alle muren van mijn huis.

Mooi he, vind je niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten