Totaal aantal pageviews

zaterdag 29 november 2014

Konijn


Vrijdagavond ging ik thee drinken bij Marysol.
Zij was vroeger mijn buurrouw. Toen dronk ik daar de hele tijd thee.

Marysol heeft behalve een man en twee zonen een konijn dat zomaar door het huis rondhuppelt.

Toen de thee al eventjes rode wijn was geworden, had het konijn de manchetten van mijn jas opgegeten. Vorige keer at het beest een stukje van mijn schoen op terwijl ik die nog aan had.

Het konijn voelde zich duidelijk een beetje schuldig (zie foto). En daarom ben ik naar huis gewandeld met een bruin lederen vestje uit Argentinië dat na acht jaar uit de kast bevrijd is.

Zo komt dat dus helemaal goed met mijn voornemen om geen kleren meer te kopen.


Mocht er iemand een dikke trui liggen hebben.
Ik heb de mijne verkeerd gewassen en
 heb er nu geen meer voor als het deze winter ooit nog eens vriest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten