Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 juni 2016

Tien plannen voor de vakantie

 1. De deuren van de jongenskamers herschilderen (de gaten die ze erin sloegen zijn al dicht)
2. Een week Mallorca, all-in met drie zwembaden, samen met mijn twee eerste grote liefdes (de twee recentere blijven samen thuis)
3. In de tuin zitten, met de baby op mijn schoot. Omdat dat vorige zomer helemaal niet kon.
4. Mijn grote zonen missen, zeker nummer twee. Die gaat van het ene kamp naar het andere en komt maar af en toe eens langs voor nieuwe kleren.
5. Werken. Zonen op kamp. Tijd om eens lange, onverstoorde werkdagen te kloppen.
6. Dansen. Heel af en toe. Zo samen met mijn lief. Eens proberen of ik het nog kan.
7. Amsterdam. Eén weekend. Terwijl ik er elke week wel een bezoek zou willen brengen. Of elke dag, bij nader inzien.
8. Zwemmen. Omdat ik het zo fijn zou vinden om een heel klein beetje zwangerschapsvet in het zwembad te verliezen.
9. De renovaties verder plannen. Dakisolatie en dubbel glas.
10. Vieren dat Jan één jaar wordt. Dat hij gezond is en blij en mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten