Totaal aantal pageviews

donderdag 3 oktober 2013

Handy man

Detailfoto van het vorige euvel - die keer dat W. wel kwaad was.
Intimi vrezen het ergste als mijn naam in één zin staat met het woord elektriciteit.
Maar het was weer zover deze avond. Kortsluiting, geflikker, maar één kookplaat van de vier die bleek te werken.

Dus toen ik om half zeven aan het eten begon, was er na een uur gepruts soep (hele lekkere, dat wel).
En een half uur later spirelli.
En toen heb ik van pure miserie nog wat fish sticks gebakken, ervan uitgaande dat die soep wel genoeg groenten bevat voor opgroeiende kinderen.

Jawel ik had mijn hulplijn gebeld. 
W. was medelevend, luisterde kalm, stelde technische vragen.
En wou mij als de wiedeweerga uit de nood helpen met drie pakken friet.

Waarom val ik toch nooit eens op een handy man?


Enfin. Morgen bel ik hulplijn 2 en indien nodig ook 3, dus ook dit komt wel in orde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten