Totaal aantal pageviews

maandag 27 oktober 2014

Verslag van een vrije dag

Kwart voor acht. 
Water-link gaat komen voor een "analyse". Eindelijk eens weten hoe dat water in de kelder komt. 


Winteruur. 
De zon piept al over de muur. Zelfs een vogeltje hier en daar.

Ik wacht.
En maak van de vier laatste dozen oude rommel drie. 


Analyse.
Dat wil zeggen dat ze met twee op uwen oprit gaan staan en zeggen dat ze denken dat het waarschijnlijk niet aan hen ligt en dat ge weer moogt bellen als ge kunt bewijzen dat het toch aan hen ligt.

Vriendennamiddag. 
Voor elke zoon één. Een ingenieur en een zachte romanticus. Zalig. Vier kinderen, dat gaat mij veel beter af dan twee. Ik hou zo van een volle tafel. Laat maar komen dat gebabbel dat lawijt en al die rommel overal. Makes me very happy.

Dit is in mijn slaapkamer want de andere kamers zijn al volgebouwd.
Avond. 
Ook voor mij een vriendin op bezoek. Lachen met onze gehavende dromen. Toosten op onze ongehavende trots en zelfzekerheid.
Mekaar beloven mekaar in de hand te houden.

Vaatwasser op.
Was ophangen.
Rekeningen betalen.
Lego opruimen.
Stofzuigen.
Lief sms-en.
Tanden poetsen.

En nu slapen. Dat ik uitgerust ben.
Want morgen weer een vrije dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten