Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 juli 2014

Rapport


Druppelsgewijs kom ik de schoolresultaten van de kinderen uit mijn kennissenkring te weten. 
Bijna allemaal goed. Sommige zelfs uitstekend.

Bij deze wens ik proficiat aan die mama's zonder wiens aanwezigheid er geen slaagkansen waren geweest. 

Mama's die de hele maand aan een stuk door klaar zaten. 
Niet alleen met vers fruit, gezond ontbijt en hartjes onder de riem. 

Maar ook met eigenhandig geschreven samenvattingen en studieschema's, zelf bij elkaar geraapte alternatieve studeermethodes, rode, groene en oranje stylo's, onvermoede ezelsbruggen, een strak gespannen zweep, eeuwig zachte knuffelarmen en kolerieke uitvallen op momenten dat het nodig was. 

Ik hoop dat zij, net als ik, beloond zijn met een kind dat aan zelfvertrouwen heeft gewonnen. Ik hoop dat hun waarde voldoende gezien wordt. Dat zij tijdens een zonovergoten vakantie eventjes kunnen rusten tot de strijd van een volgend schooljaar weer losbarst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten