Totaal aantal pageviews

donderdag 22 mei 2014

Schrijven voor het web

Meer dan een gemiddeld mens vul ik het internet met woorden. 

Honderden tekstjes per jaar voor de inventariswebsite. Kletsebets op facebook. Nog meer kletsebets op twitter. En natuurlijk ook de blog waarop u dit nu leest.

Zolang mensen willen weten wat er allemaal staat in hun straat, rolt de inventaris vlotjes verder. 
Zolang ik mijn hart en mijn huis bloot geef, zal ik hier ook wel lezers hebben.

Maar sinds deze middag zou ik ook droge wetenschappelijke berichten en andere mededelingen van algemeen nut vlotjes in uw maag moeten kunnen splitsen.

Publiek Centraal dompelde mij onder in de mysteries van "schrijven voor het web". En in mijn verse enthousiasme maak ik daar graag reclame voor.

En waar ik zoveel lol in had: 
alle oefeningen deden we met pen en papier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten