Totaal aantal pageviews

zaterdag 2 februari 2013

Prikkaart


De voordelen van een scheiding.

Zoveel ongeloof in de liefde dat je er de onzin van gaat in zien, en schijnbaar onbezonnen een fris nieuw lief kunt kiezen.

Zoveel ongeloof in de liefde dat je er totaal niets meer van verwacht en dus gewoon blij kunt zijn met dat fris nieuw lief.

Geen overbodige rommel meer in mijn huishouden wegens opsplitsing inboedel.
Onvoorstelbaar veel kadootjes wegens opsplitsing inboedel.
Alleen dingen die ik leuk vind wegens opsplitsing inboedel.

Geen nieuwe kleren en schoenen wegens opsplitsing budget. Dus ben ik hip en heb ik plaats in mijn netjes geordende kasten.

Geen nieuwe sjakosjen wegens opsplitsing budget. Dus heb ik nu één sjakosj, gekregen van Kitty, en is er nooit meer de kans mijn prikkaart te vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten