Totaal aantal pageviews

vrijdag 28 september 2012

Voornemen (3): parkeren in de stad

Foto van Picasa
 

De situatie:
Donderdagavond. Tien voor tien. Toch nog zin om te gaan dansen bij Estar Bien.

Nu zie ik dat in de zomer zitten om eerst door het zeer gezellige hartje Borgerhout te fietsen, en om dan via de levendige Stationswijk de stad in te rijden. In de herfst echter niet. 

Maar omdat ik me heb voorgenomen elke week iets te doen wat ik eigenlijk niet kan, nam ik de auto. Daarbij goed wetende dat in mijn rijk palet aan talenten grote gaten aanwezig zijn daar waar het parkeer- en oriëntatievaardigheden betreft.

Ik heb ervaren dat mijn moed overmoed was. Om vijf voor elf weer thuis. 

Pantoffels zijn in vergelijking met tangoschoenen goed voor mijn voeten maar slecht voor mijn humeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten