Totaal aantal pageviews

donderdag 18 februari 2016

10 dingen die ik niet meer wil doen


Hoewel het een hoog zweefteefgehalte heeft, haalde ik de mosterd bij dit tekstje. Zij beschrijft er 14. Ik hou het bij een mooie ronde lijst van 10 dingen die ik niet meer wil doen.

1. In de val trappen van mijn eigen verwachtingen.
2. Bevestiging afwachten.
3. Blijven tot het niet meer gaat.
4. Iemand onderbreken die mij iets vertelt.
5. Iets anders belangrijker vinden dan mijn kinderen.
6. Mijn haar kort laten knippen.
7. Ergens zijn waar ik niet wil zijn.
8. Aan iets beginnen waar ik niet volledig achter sta.
9. Roken.
10. Bang zijn om wat misschien wel eens kan komen.

Dat laatste legde ik hier al eerder uit. Ik leerde dat door Jan.
De andere negen leest u nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten